niedziela, 10 lipca 2011

....

Witajcie!!!


Ostatnio jakoś brak mi czasu na zamieszczanie postów.
Postaram się to nadrobić.


W naszym mieszkanku zaistniało trochę zmian. A co najlepsze mam dalsze plany.

Na pierwszym zdjęciu poducha którą uwielbiam!
Mam ją od Sylwii i jestem w niej totalnie zakochana.



Teraz czas na projekt!!
Realizacja była ciężka i nerwowa. Byłam uparta i dałam sobie radę.
Wiecie już o co chodzi??



Zdjęcia pochodzą z przedpokoju, i przestawiają fragment ściany.
Nie miałam na pomysłu na urządzenie tego pomieszczenia, pomysł już jest i powoli go realizujemy.



Pasy malowałam w taki sposób by poszerzyły pomieszczenie.
Na wysokości mi nie zależało.

Na komodzie mot motyw morski.
Ponieważ planów wakacyjnych brak wakacje stworzyłam sobie sama.

Najprostszym sposobem jest ułożenie muszli i kamieni.



Ściana wygląda pięknie.
Widać ją od razu po wejściu.
Są pewne nierówności ale nie jestem specjalistą w tej dziedzinie.

Jak wam się podoba??







Bardzo polecam takie malowanie, do wąskich i długich pomieszczeń szczególnie.
Nie jest konieczne użycie czarnej farby, bardzo dobrze wyglądają pasy w mniej dramatycznej kolorystyce.

Pozdrawiam gorąco
W.

15 komentarzy:

  1. Ekstra! Ostatnio zakochałam się w czarno-białych pasach. Właśnie szyję poduszki na krzesła w taki wzór!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wygląda Twój przedpokój, paski dobrze mu zrobiły:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasy sa swietne bardzo pasuja do jeszty wszystko gustownie dopasowane.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Az trudno mi przyznac bo black-white to nie moję ulubione polaczenie ale pomieszczenie wyglada super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyszło!!!
    Bardzo mi się podoba ten pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę że się wam podoba. Namęczyłam się straszliwie przy oklejaniu i malowaniu.
    Wiem że taka ściana może się nie do końca podobać, ale sam sposób malowania daje niesamowity efekt.
    Dziękuję za komentarze!! i miło mi widzieć nowych komentatorów!!! Witam serdecznie i zapraszam do zaglądania i komentowania :)

    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt świetny ....bardzo mi się podoba....

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam...wyszło cudnie uwielbiam pasy...również u córki w pokoju zrobiłam tyle że pionowe..efekt mnie zaskoczył...jeszcze raz pomysł super pozdrowienia.. Rynek Pogodno-IKEA

    OdpowiedzUsuń
  9. Pogodno IKEA bardzo mi miło :)
    Pokoik córki na pewno piękny.
    Pasy pięknie powiększają wnętrza. Na pewno na tych w przedpokoju nie poprzestanę :)
    Pozdrawiam i dziękuje za aktywność :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  10. B&W swietny pomysl.
    Pasy wymalowalas wysmienicie, bardzo podoba mi sie takie zestawienie:)
    Podusia sliczna.
    Tez musze pomyslec nad "urlopowymi" akcentymi w domu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie :) tylko pstryczek na czarny bym wymieniła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyszło, jestem zachwycna.Naprawde przepiekny przedpokoj stworzylas.Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że tak wam się podoba. Bardzo dziękuję za liczne komentarze!!
    Dag-eSz czarny przełącznik nie będzie pasować bo osłonka wypada akurat na środku pasów.Mnie to tak nie razi.
    Dziękuję za wasze opinie.
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietnie! Po prostu super! Bardzo mi sie podoba. Kiedys myslalam o szaro bialych pasach do salonu. Moze kiedys?
    Wygrana swoja odebralam. :)Bardzo dziekuje i wkrotce pokaze na blogu.

    Pozdrawiam serdecznie
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny efekt i ten napis EXIT!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)