czwartek, 14 lutego 2013

Hej !!!

To po Szwedzku Witaj :) 
Kochamy Szwecję !!

Ale nie o tym dzisiaj, 
Dziś jest ważny dzień dla wszystkich zakochanych!!
Nie wiem jak wy ale my cały rok mamy walentynki ;)
Mówiąc o nas , od dłuższego czasu chciałam zabrać sie za pewien projekt.

Nareszcie się udało. 
Projektem była kolejna poduszka :) !!!!

Huraaaaaaa kolejna poduszka....

Chciałam tylko aby była tam cyfra ale taka co ma znaczenie.
I wybraliśmy 6 :) a dlaczego ??
Wyjaśniam, 
pierwsza randka 6 styczeń, 6 miesiąc czerwiec 25 urodziny P. i 9 miesiąc ( odwrócony szóstka ) 25 moje urodziny !! Myślę że to wystarczająco ważna cyferka :)




Przepraszam za zdjęcie ale jest robione telefonem , chciałam się z wami szybciutko podzielić ;)

Życzę wam miłego wieczoru pełnego miłości i ciepłych chwil ....

Buziak 
W.

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Te Twoje poduszeczki;) Ciągle mnie inspirujesz do działania;) A 6 to jeszcze jeden symbol w numerologii RODZINA ;)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. To mi nowina :) cieszę się że podusia się Tobie podoba :)
    Mam milion pomysłów na poszeweczki :)
    Budzik
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda i najważniejsze, że z przesłaniem! :)
    dobrego dnia Weroniko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię ładne rzeczy ale cieszą jeszcze bardziej właśnie gdy mają jakieś przesłanie :)
      Buziak
      W.

      Usuń
  4. zgadzam się ładna podusia i przesłanie to idealny duecik
    buziak

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)