czwartek, 11 kwietnia 2013

Jak tam u was???

Dziś już czwartek, nie mogę doczekać się jutrzejszego wieczoru!!!!

Usiądę na luzie, odpocznę sobie,
 a perspektywa dwóch wolnych dni
 wpływa na mnie fantastycznie.

Szykuje się też pewne miłe spotkanie z bardzo dobrą koleżanką ;)
To wpływa naprawdę super na nastrój!!!

W domu zmiana.......
szafki pod telewizor są nowe!!!!!

Zrobił się porządek i nareszcie nie muszę trzymać porcelany w kartonie ;)

Jak wam się teraz podoba???









Szafirki nabrały ciemnego koloru stojąc parę w zimnie :)
 i są śliczne!!! 
To chyba moje ukochane kwiatki cebulkowe...


Miłego wieczoru wam życzę.....
Buziak
W.



PS. Czy wy też czujecie wiosnę w powietrzu??? U nas dzisiaj deszcz ale za to z zapachem wiosny.....

6 komentarzy:

  1. Czuje wiosne, jaknajbardziej- ale to i tak zbyt pozno...rok temu byl juz czasem piknikow... Zmiana fantastyczna, meble piekne, klasyczne ... B.B. ladnie!!!!
    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chce się pikniku :):) i to bardzo!!!!

      Dziękuję

      W.

      Usuń
  2. Patrzę tak na ten Twój salon i patrzę i oderwać oczu nie mogę! Wszystko tak wysmakowane,takie piękne i idealne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło mi słyszeć takie słowa!!!
      Pozdrawiam
      W.

      Usuń
  3. Szafka to strzał w dziesiątkę.
    Świetnie się prezentuje.
    Jestem zachwycona Twoją nową aranżacją.
    Pozdrawiam M :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeglądając internet trafiłam na Twojego bloga. Kolorystyka waszego mieszkania jest bliska mojemu sercu więc z wypiekami na twarzy przeglądam kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)