czwartek, 6 sierpnia 2009

Sypialnia


W planach jest zrobienie łóżka na biało. Mój ukochany nie zgadza się na nowe się na nim wysypia i je lubi!! Ale zgodził się na zmianę koloru!!! Mam wiele koncepcji. Muszę się z nimi przespać :)

Mieszkanie jak widać na parterze, jednak w okolicy mieszkają porządni ludzie ponieważ kwiatki na parapecie nadal stoją a także latarenka!!!

W dużym słoju stoją borówki. Nie powinnam się przyznawać ale są z lasu zerwałam je w marcu i do tej pory się trzymają. Obok anginka która wiecznie marnieje. Zawsze dostaje ją od babci ponieważ jestem dość chorowita a podobno właśnie zapach anginki jest leczniczy.

Bluszczyk się trochę za bardzo rozrósł!! Może zdołam go podzielić. Wije się po druciku w kształcie serca. A na parapecie z zewnątrz latarenka :)

Sypialna to moje ulubione miejsce do czytania!! Ciepła kołderka wygodna podusia!! Preferuje jasną pościel przede wszystkim białą. Uwielbiam wszelkiego rodzaju narzuty!! To chyba choroba. Nie wspomnę już o dywanikach przy łóżku które są obowiązkowe!! Jak można wstawać na zimną podłogę, a szczególnie zimą. Więc dywanik miękki to podstawa :) Zbliża się pora czytania więc ja dzisiaj będę spała sobie w łóżeczku mam nadzieję że wygląda na wygodne :)
Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)