środa, 1 czerwca 2011

Po losowaniu

Witajcie!!
Dziś odbyło się losowanie nagrody niespodzianki.
Nagrody były dwie. Pierwsza nagroda to podstawki z "łupka" mogą służyć pod kubeczki a także jako ozdoba na stół po które można pisać kredą!!
Druga nagroda to podusie uszyte RĘCZNIE chciałam na nich coś napisać ale pozostawiam inwencję twórczą dla zwycięż czyni
Choć osób biorących udział nie było dużo to i tak się cieszę i dziękuję za komentarze. Co dotyczy H&M może by jakąś petycje napisać??






Pierwszą nagrodę wylosowała dla:


Dagi Mary!!



Druga nagroda przypadła....



Kasi !!!




Gratuluję serdecznie i proszę o wiadomość na meila ( weronika-maria@wp.pl)
Zapraszam do podglądania mojego bloga, bo w mieszkanku zaszły zmiany i na pewno wszystko skrupulatnie opiszę.
Życzę miłego wieczoru a na następne dni dużo słoneczka!!

Pozdrawiam
W.

5 komentarzy:

  1. Fajne te podstawki. Dagi to ma szczescie w losowaniu:))) Gratuluje.

    S.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej! Naprawde wygralam u Ciebie?!! Supppper! Tak sie ciesze!Yupi!!
    Zamelduje sie u Ciebie.

    Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za zabawe!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  3. haaa, znowu u Ciebie wygrałam :)
    super
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikusia chciałam zapytać o roślinke którą stosujesz do wianuszków i serduszek z góry dzięki za odpowiedź :) Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie!!
    Bardzo się cieszę że wygrały te osoby. Wiem że mnie podglądacie, choć a blogu mało się dzieje. Postaram się znaleźć więcej czasu i pokazać parę nowych zdjęć.
    Paulino! Wianki są sztuczne!! Mam je aktualnie na sprzedaż więc jeśli jesteś chętna zapraszam na www.wszystkodosprzedania.blogspot.com To mój drugi blog na którym sprzedaję rzeczy!! Lub napisz meila weronika-maria@wp.pl to wyślę Tobie zdjęcia.
    Bardzo cieszę się z każdego małego komentarza.
    ozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)