wtorek, 28 lipca 2015

Sypialnia

Halo....

dziękuję wam za tak ciepły odbiór ostatniego postu i za wszystkie ciepłe meile. 

Bardzo nie chciałam pisać na blogu o tak prywatnej sprawie, czułam się strasznie winna i do niczego nie mogąc zajść w ciążę, trudno było mi o tym rozmawiać, a co dopiero pisać, tak naprawdę o naszym problemie wiedziały 3 osoby, nawet rodzice nie wiedzieli, nie chciałam mówić, czułam się okropnie z myślą że wszyscy mogą mieć dzieci tylko my nie.
 To jest okropne myślenie, dopiero przy pobytach w szpitalu widziałam te wszystkie pary z większymi problemami.

Ciąża pomimo tylu lat walki byłą dla nas zaskoczeniem, i była dla mnie bardzo łaskawa.
Bardzo szybko wszystko zleciało, a przygotowania były bardzo miłe. 

Rynek dziecięcy jest ogromny, w poszukiwaniu przydatnych nam rzeczy przeczesałam kawał internetu.
Chciałam żeby mała spała na początku z nami w sypialni, lecz nie jest ona zbyt duża, miał być kosz mojżesza, stanęło jednak na kołysce, i bardzo się ciesze z tego wyboru. 

Chcąc pomieścić wszystko zmieniliśmy przede wszystkim łóżko na białe z pojemnymi szufladami, zamieniliśmy miejscami szafę z łóżkiem co sprawiło, że sypialnia zrobiła się większa, P. odmalował wszystko na biało, i tak jest najlepiej :) , czasem mam ochotę na zmianę, na kolor i żeby dodać tam coś więcej, ale i tak wracam do stanu obecnego, tak czuje się najlepiej, biało - czarno, jedynym akcentem jest kącik małej. Ze względu na wpadające rano słońce do sypialny, powiesiłam grubsze zasłonki tak żeby mała mogła sobie pospać, i okazało się że pasy wyglądają cudnie i wcale nie przytłaczają.

Ale oceńcie same zmiany.








Myślę że całość prezentuje się fajnie, dobrze się tam czujemy, a to chyba najważniejsze ;)

Buziaki kochane
jeszcze raz dziękuję wam za ciepłe przyjęcie.

Weronika

14 komentarzy:

  1. Gratuluję. Musicie być bardzo szczęśliwi.
    Kącik dziecka i cała sypialnia wygląda pięknie w moich kolorkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy 😘 to prawda jesteśmy bardzo szczęśliwi.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Sypialnia wygląda ślicznie :) Kołyska jest cudna, i w ogóle cały pokój wygląda pięknie i tak jasno.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) wlasnie to lubimy w tym pokoju jest tak lekko i przestrzennie .

      Usuń
  3. Piękne pomieszczenia - delikatne czarne akcenty dodają smaczku :)
    Ale lepiej byłoby wszystko widać, gdyby zdjęcia były większe :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) dostosuje trochę wielkość zdjęć w następnym poście .

      Usuń
  4. Sypialnia prześliczna... jednak biel robi swoje....kącik malutkiej jest boski nic ując nic dodać.pozdrowienia Mariola Ikea Pogodno..

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też bardzo się podoba; bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sypialnia. Nie mogę dojrzeć co wisi nad kołyską...to są piłki w chmurki?!?! Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, to były baloniki w chmurki ☺️🎈🎈🎈

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)