niedziela, 20 września 2009

♥ Parę kącików ♥

Ostatnio udało mi się kupić śliczną cylopegię nawiniętą na serduszko. Śliczna malutka zmieściła się w filiżance.

Zdjęcie mojego okienka w jadalni. Po raz pierwszy zdarzyło mi się żeby kalanche zakwitło mi po raz drugi! Już myślałam, że padnie o mi listki gniły aż naraz patrzę a ono wypuszcza nowe listki i kwiatki.

Róża piękna z bliska. Lubię różowe i białe kwiaty a czasem fioletowe. Białe pięknie wyglądają we wnętrzu, natomiast różowe dodają ciepła.

Różyczki i szkiełka na stole. Lubie sklepy z używanymi meblami. Są tam takie półeczki a na nich skarby za 2 albo za 5 zł :)
I oczywiście wrzos od mojego kochanego mężczyzny. Ma śliczny kolor niby fioletowy niby biały. Nie lubię za bardzo jesieni ale jej początek jest śliczny wrzosy które kojarzą się z lasem i te drzewa które się pięknie przebarwiają.

♥Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Ceropegii zazdraszczam ,bo moja niestety sie zniszczyła.Chyba przelałam.
    Piękne szkiełka i wszystkie dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też jesień kojarzy się z pięknymi kolorami i wrzosami - to chyba dobrze, że właśnie tak melancholijnie i przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. róże cudowne...
    ps. dziękuje za przesyłkę z maleństwem... jest urocze i ma już swoje miejsce...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)