piątek, 25 września 2009

♥ STO LAT STO LAT♥


Tak tak to już ćwierć wieku!! Czas leci szybko a dopiero niedawno obchodziłam oczko.


Tort oczywiście własnej roboty. Malinowo truskawkowy z nadzieniem śmietankowym a na wierzchu wanilia.

Piękny prezent od mamy. Kopułka którą zawsze chciałam ale brakowało mi pieniążków.

Oczywiście obiad. Przez wzgląd na to, że mało jemy a na deser był tory więc obiadek nie był duży. Zupa serkowa z krewetkami i pieczywem czosnkowym. Mniam było dobre.

Stół nakryłam po dziewczyńsku, przecież to moje dziewczyńskie święto. Miły dzień i mili goście. Nawet kotek był grzeczny chyba dostanie puszeczkę .
♥Pozdrawiam
urodzinkowo


10 komentarzy:

  1. Sto,lat,sto lat:)Wszystkiego najlepszego
    Prezent śliczny,i bardzo ładny stół.
    Tort też makowicie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego.
    Torcik wygląda niezwykle apetycznie.
    Krzesła i poduchy na nich masz śliczne :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po pierwsze - przyjmij najlepsze życzenia!!! niech spełnią się Twe marzenia :)

    Po drugie - ale pięknie u Ciebie ;)

    Po trzecie - torcik piękny - zdolne rączki, chyba się wproszę na kawałek ;)

    Po czwarte - wysoki klosz - obiekt i moich westchnień... kiedyś pewnie zrealizuję ;)

    P.S. Krewetek w życiu bym nie tknęła ;P ;)

    Pozdrawiam serdecznie, Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!!
    Torcik smakowicie wygląda.
    Klosza zazdroszczę.Piękne zdjęcia z ceropegią.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. ♥ Dziękuję za życzenia. Torcik był pyszny więc go nie ma :) Klosik był kupiony w
    Almi decor jak jest ktoś chętny to polecam. Cieszę się Deg-eSz że ci się u mnie podoba. Jest pełno do zrobienia jeszcze. Ale spłata kredytu i bieżące potrzeby są ważniejsze. Teraz priorytet to kupno szafy i piwnicy oraz samochodu dla mnie bo mój tydzień temu sprzedałam i czuje się jak bym nie miała ręki :(
    ♥ Pozdrawiam
    PS. Deg-eSz zapraszam do siebie :) napewno się umówimy :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję ;) pewnie się umówimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze , szczęścia, radości.. i dużą dozę kreatywności życzę :) Buuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. spóźnione ale wszystkiego naj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)