poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Opóźnione candy i inne

Parę ostatnich dni poświęciliśmy na podróże :) Byliśmy nad morzem w MIĘDZYZDROJACH.

Leżeliśmy na plaży,

byliśmy w oceanarium (przepraszam za jakość zdjęcia ale robić zdjęcie po ciemku i bez lampy jest trudno).

Najważniejsze bo byliśmy w parku były tam Dziki,

Jeleń,

Orzeł Bielik

i najważniejsze Żubry.

W domku lekkie zmiany. Znów powróciłam trochę do czerni.

Odwiedziliśmy muzeum w Szczecinie i kupiliśmy piękne pocztówki.

Kotki w tym czasie strasznie się obijały.

Chciałam się pochwalić cudnym zakupem!!!! Dwa świeczniki w kształcie serca.

Kotek ze swoją mamą :)

I CANDY!!!!

Do wygrania wiaderko, zajączek ( trochę wielkanocny ale piękny) i wianuszek :)


Losów było dużo, ale wylosowałam.

Wygrała Florentyna!!!!! Gratuluję i proszę o przesłanie adresu na meila. ( weronika-maria@wp.pl )

Serdecznie gratuluję i przepraszam za opóźnienie z losowaniem.

Pozdrawiam letnio.
Nikusia

26 komentarzy:

  1. Nikusiu, jak zwykle prześlicznie u Ciebie. Wróciły moje ulubione paski! :) Nowe dodatki bardzo urokliwe. Pozdrawiam cieplutko. (W końcu udało mi się zostawić komenta :D) Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Florentynie.
    Świeczniki fajowskie.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam teraz do mnie po cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Florentyny!!
    Świeczniki świetne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, ze urlopik sie udal! Gratuluje szczesciarom! I mam pytank do Ciebie. Widzialam w poprzednich postach, ze masz zdolnosc do hodowli tego kwiatka, ktory zwie sie cero... cos tam. Co za szczescie, ze Cie spotkalam! Jak Ty to robisz? Moj mam juz dobry rok, bidak prawie nie urosl i slabouch jakis. Co robic? Twoje okazy sa PIEKNE!
    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurrra!!!!
    Chyba jednak mam szczęście;-)
    Dziękuję i cieszę się przeogromnie!!!!!
    Zaraz ślę maila.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Florentynie!!!
    Mimo, że nie wygrałam to cieszę się razem z nią:-)
    Na pewno kiedyś i do mnie uśmiechnie się szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :)
    A jak nad morze to ja przeważnie do Międzyzdrójów jeżdżę :) Ależ mi się ta Twoja kanapa podoba! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Fajne mieliście wycieczki. Zawsze warto ruszyć się z domu, w Polsce tez jest co zwiedzać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje Florentyno! Ciekawie spędziliście czas ale wnętrza takie ładne,że nie chciałoby mi się chyba wyjeżdżać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! fajne, udane wakacje!

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. A buuu, a taka miałam nadzieję na wygraną :/
    gratuluję Florentynie, szczęściara z niej :)
    Masz piękny pokoik, normalnie jak z żurnala i bardzo mnie ciekawią te lampioniki w kształcie serca, gdzie takie można zdobyć??
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Florentyny :-)
    Cudne świeczniki uplowałaś :-) zazdraszczam ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. ech normalnie zazdroszczę ale i gratuluję :):):):) piękne widoczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    bardzo się cieszę taką aktywnością na moim blogu.
    Dagi Mara ceropegię inaczej serca na sznurku to dla mnie najłatwiejsza roślina. Ucinam pęd i przesadzam do innej donicy. Jeśli tobie nie rośnie może nieodpowiednio ją podlewasz??? Ja podlewam ją raz w tygodniu lub robię im kąpiel i rosną jak szalone.

    ika sklep jest super mam go na pasku bocznym, polecam zakupy http://www.decorolka.pl/

    Dag-eSz tego pokrowca już nie ma w ikea, ale obiecuje Ci że jak kupisz taką samą kanapę to będę go pożyczać ten pokrowiec.

    Pozdrawiam serdecznie
    Nikusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie masz poduszke plazowa :) (ta z pierwszego zdjecia).
    Tez lubie troche czerni we wnetrzu od czasu do czasu. Klimatycznie u Ciebie...
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzieki za odpowiedz. Postaram sie ja rzadziej podlewac, ta moja slabizne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Florentynie !! A Ciebie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ;;;;;;))))))
    DOSTRZEGAM KOCHANA ZE BYWAMY W TYCHSAMYCH MIEJSCACH;;))
    REZERWAT ZUBROW NA WYSPIE WOLIN MIEDZYZDROJE
    PRZEPIEKNE TERENY W KTORYCH WRACAM OD 10 LAT Z SEDNTYMENTEM.POLECAM ROWNIERZ MIEDZYWODZIE PRZED MIEDZYZDROJAMI UROKLIWE MALE MIASTECZKO.
    ZAPRASZAAM CIE NA MOJA FOTO RELACJE Z MIEDZYWOADZIA I MIEDZYZDROJI WPADNIJ NA CHWILKE.
    PS.PIEKNIE MIESZKASZ POZDRAWIAM CIE PATI.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Florentynie wygranej w Candy, a Tobie tak przytulnego wnętrza...i tych słodkich pieszczochów:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tą czernią w salonie to wcale nie taki głupi pomysł. Wygląda on teraz elegancko i nowocześnie. Mnie się bardzo podoba. Pozdrawiam i gratuluję Florentynie wygranej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Florentykiz tytułu wygranej w candy.

    Wakacyjny wypoczynek jednym słowem udany

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję Florentynie szczęścia w tak urokliwym candy!!!
    Cieszę się Nikusiu że wakacyjny wypad należy do udanych
    Zmiany w domku jak zawsze niezwykle urokliwe a świeczniczki faktycznie cuuudne!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak jak Lena też podziwiam poduszkę:) Widzę, że świeczniki dotarły i świetnie się prezentują:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję laureatce! A tak poza tym oczarowały mnie obrusy i nie wiem już który bardziej, czy ten w domki, czy ten z napisami. Są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdeczne gratulacje dla Florentyny!!
    A Ty Nikusiu bardzo aktywnie spędzasz czas...
    Wspaniale!
    W domku masz ślicznie-i ze zmianami i bez nich!
    Pozdrawiam Cię gorąco!
    -Marlena

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje wam moje drogie za tak liczne i miłe komentarze.

    Pozdrawiam
    Nikusia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)