poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Billy Talent - Saint Veronica Official Video


Lekkie zmiany w domku. Ale to nie wszystkie :)firanko-obrus zawisł w oknie kuchennym, barek pojechał pod lodówkę.
Widzicie tego szczurka co przebiega??? To właśnie malutka FLO. Tak szybko rośnie, że czasem się zastanawiamy czy ktoś nam kota nie podmienił ;)

Największe zmiany są w sypialni! W sobotę wszystko latało. Łóżko poszło do wnękę na szafę, i tam wygląda lepiej, a komody z wnęki zajęły miejsce łóżka :) Nie wszystko jest ułożone ale na to trzeba czasu :)





Czy tak nie jest lepiej???

I na koniec trochę Billiego ;) Kto mnie zna to wie o co chodzi ;)
Pozdrawiam Nikusia
Życzę miłego słuchania

5 komentarzy:

  1. Wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam - właśnie trafiłam na Twojego bloga i przeglądam z wielkim zainteresowaniem.
    A sypialnia jest bardzo klimatyczna :)
    Kuchnia też mi się podoba.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubie takie klimaty!!!!! Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze miec z kad czerpac inspiracje...Pozdrawiam Cie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie sie bardzo podoba, chyba dlatego ze wnetrza sa jasne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)