piątek, 27 sierpnia 2010

IKEA 2011♥


I ja mam swój katalog ze spersonalizowaną okładką. Historia jest podobna do innych użytkowniczek, dostałam meila z tym że od przemiłego Pana, zaproponował mi nowy katalog wraz okładką na której ukaże się moje zdjęcie. Po wielu namysłach i chyba 50 zdjęciach zgodnie z P. wybraliśmy właśnie to. Katalog dla mnie jest ogromnym źródłem inspiracji. W tym jest parę wnętrz które pobudziły mnie do zmian i bardzo mi się podobały.

Zdjęcie sypialni. Nie umiem powiedzieć co mi się w niej podoba, wszystko jest ładne. Dzięki temu zdjęciu mam koncepcję zmiany w mojej sypialni.

Kuchnia którą miałam za opcję! Fantastyczna kolorystyka, oraz niezawodność jeśli chodzi o zmieszczenie wszystkiego na małym metrażu. Bardzo fajnie pomyślane szczególnie pasuje do Polskich realiów, kuchnie w blokach są skromne pod względem wielkości.

Pokój dziecięcy!! Czas chyba o nim pomyśleć, latka lecą.... !

Salon..... ciepły i przytulny. Choć osobiście jestem zwolenniczką bieli, czerni i szarości to i w takim wnętrzu bym się zaaklimatyzowała.

Mój materiał!!!!! Mam z niego uszyty obrus. Ta firaneczka jednak mnie korci! A wnętrze jest extra, tyle rzeczy na tak małej przestrzeni.

Z tego wnętrza zaczerpnęłam inspiracji( pokażę w następnym poście). Powala mnie ta czystość barw. Czy czerń i biel sprawią że człowiek czuje się komfortowo Moim zdaniem tak.

Świetna ramka za minimalną cenę.

Super rozwiązania na porządek w szufladach. To jest to co IKEA robi najlepiej PIĘKNO, PROSTOTA I FUNKCJONALNOŚĆ.

Lampka moich marzeń.

Szafa do wnęki?? Może być lepsze rozwiązanie? Szkoda że nie mam samych białych ubrań ;)

Jak większość z was ta strona mi się też podoba. Z jednym wyjątkiem CHCĘ MIEĆ WSZYSTKO :)

Garnki, przydały by mi się takie w domu szczególnie że są tańsze o 20 zł.

Na płyn do naczyń lub mydełko. Od paru lat zamierzam kupić sobie ten dozownik. Może w tym roku ?

Karafka, piękna i prosta dopisana do listy zakupów.

Taborety też wpisane, fajna rzecz. Jeśli masz więcej gości mają gdzie siedzieć. A ponieważ święta są u mnie w domu to przydatna, a po włożeniu jednego na drugie zajmują mało miejsca.

Jak się załapię to kupię. Idealna na szaliki do przedpokoju.

Co to za wizyta w IKEA bez najbardziej typowego szwedzkiego dania?

Podsumowując i całkiem szczerze uważam że katalog jest bardzo fajny, każdy coś w nim znajdzie. Ceny są przystępniejsze niż w zeszłym roku. Umieściłam stanowczo za mało zdjęć , ale jak bym chciała umieścić wszystko co mi się podoba to chyba cały katalog musiałabym tu wkleić. Katalog XXL jest 1000 razy lepszy niż w wersji małej. Dla takich ślepców jak ja wszystko jest widoczne, można zobaczyć więcej szczegółów dekoracyjnych. Bardzo proszę o kolejne edycje wersji XXL!!! Tegoroczna edycja katalog jest najlepsza, od 2008 r. nie byłam tak zachwycona katalogiem. Moja wersja nosi już ślady zniszczenia ze względy na to że tak wiele razy była już przeglądana.

Pozdrawiam wszystkich zaglądających.
Dziękuję serdecznie za katalog.
Miłej nocy.
Nikusia

10 komentarzy:

  1. Nikusiu gratuluję okładki i katalogu w wersji XXL!!!
    Przyjemność oglądania bezcenna :o)
    Czekam na zmiany w Twoim mieszkanku zainspirowane nowym katalogiem...
    A świecznik z nowej kolekcji...jeden już mam :o)
    kocham takie prezenty :o)
    Co do wianuszków jeszcze raz dziękuję po weekendzie skontaktuje się z Tobą
    Pozdrawiam Cię serdecznie i jeszcze raz idę zaglądnąć do Ciebie i nacieszyć oczy pięknymi klimatami

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje własnej okładki......jakim cudem takie macie ????? .......to jakaś epidemia :))))), piękne wnętrza.........Pozdrawiam i zapraszam do siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana przepiekna okladka, bedzie swietna pamiatka.
    Wnetrza Twojego mieszkania zawsze mnie zachycaja.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję okładki:) ja nie mam swojej, ale za to dziś w Ikea byłam osobiście i zakupy poczyniłam:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje:) tegoroczny katalog bije na głowę poprzedni

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj w klubie okładkowiczów ;)
    ja też znalazłam wiele ciekawych rzeczy dla siebie, teraz tylko nic jak jechać z wypchanym portfelem na zakupy do IKEA! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna okładka - taka typowa dla IKEA :)
    już się nie mogę doczekać, aż dorwę nowy katalog- szkoda, że mały- a potem tylko na zakupy :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie:))) Uwielbiam wszystkie rzeczy , o ktorych napisalas:) Jedynie dozownik nie jest taki rewelacyjny, po jakims czasie rdzewieje(!) i nie pompuje mydla za dobrze.
    Ja jade za tydzien do IKEA:))) bedzie sie dzialo:)
    Pozdrawiam cieplutko:) Dopisuje do listy ir rocks:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pokoik
    Mnie tez podoba się katalog XL

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję okładki i pokoju pięknego! I dziękuje za zwrócenie uwagi na karafkę - jakoś mi umknęła...

    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)