wtorek, 15 listopada 2011

Wyniki

Witajcie

Candy dobiegło końca!!
Nie było w kim wybierać więc wygrała

agulek

Bardzo proszę o meila z adresem (weronika-maria@wp.pl)



We wrześniu wygrałam Candy u Oli.
Gazetka jest przepiękna cały czas jest w obiegu i użyciu :)










Bardzo dużo inspiracji i cudnych zdjęć.

******


Zaczynam już zastawiać się nad świętami myślę o nich coraz częściej, w końcu 27.11 pierwsza niedziela adwentu!! Trzeba szykować świeczki i stroiki :)

Przypomniałam sobie o zabawie która była 2 lata temu u Deg-eSz i postanowiłam podkraść pomysł. Mam nadzieję że nie będzie na mnie zła :)
Zabawa ma dotyczyć mikołajek 06.12. Więc do 24.11 proszę się wpisywać pod tym postem, następnie dobiorę dziewczyny w pary i będziemy wymieniać się mikołajkowymi niespodziankami. Każdy robi co potrafi myślę że tematyka świąteczna będzie jak najbardziej fajna.
Bardzo zapraszam do zabawy.

Pozdrawiam
W.

4 komentarze:

  1. próbuję już trzeci raz i wciąż nie udaje mi się zamieścić komentarza. może tym razem... pomysł bardzo mi się spodobał i chętnie wezmę udział w tej mikołąjkowej zabawie!
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej,
    coś brak chętnych do zabawy a pomysł bardzo fajny. Ja się piszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się zastanowię... pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)