poniedziałek, 3 marca 2014

Witajcie !!!

Pogoda płata nam niezłego figla.

Jest ktoś kto narzeka?? 

chyba nie.......

Zaczęłam już myśleć o ogrodzie i tarasie.
Plan już mam, lecz inspiracji szukam nadal.

Mam dla was moje inspiracje z IKEA :)






Kolorystyka jak zwykle szokująca :)

A tymczasem szaleje w domu, drobne zmiany ale dla mnie dość spore!!

Napiszcie co planujecie na waszych tarasach i balkonach. 
Może jakieś ciekawe plany na rośliny?? 

Ja myślę o posadzeniu sałaty w doniczkach ;) 
Próbowałyście kiedyś??


Buziaki
W.

 

20 komentarzy:

  1. Bardzo fajne pomysly, nieprzeladowane, spokojne...ja jeszcze nie mysle o balkonach, ale moze juz czas zaczac? pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już poczyniłam pewne plany. I trochę popieliłam :)

      Usuń
  2. Jakos jeszcze chyba za wczśnie, nie myslę o tym co na zewnątrz, bo i we wnątrz mnóstwo pracy.
    Ale jak się zrobi trochę cieplej , to pewnie ruszę w ogród. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj w ogrodzie mam dużo wiecej pracy niż w domu :)
      Jak pogoda pozwala lecę robić w ogrodzie, a jak zimno to w domu robię :)

      Usuń
  3. Ciekawe inspiracje ! leżanka z ostatniego zdjęcia mogłaby się znaleźć na moim balkonie ... ;) Super ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ikea sa już dostępne ogrodowe rzeczy :) pooglądać nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  4. A wiesz ze ja w sobote o tym samym myslalam:) Otwarcie tarasowni i tez szukam inspiracji roslinnych.Lezaki mam hamak tez taras jest wszystko to samo co roku..tylk9o roslinnosc sie zmienia:) Chyba jeszcze za zimno aby szalec balknowo i tarasowo.Choc ogrod kusi w sobote wiatr byl bardzo przenikliwy zeby nie powiedziec zimny.Przewialo mnie a dzis cierpie z bólu ucha i zebow.Pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to trzeba ostrożnie !!
      U nas bratki już czekają na posadzenie :) nie mogę sie doczekać ;)

      Usuń
  5. Już się nie moge doczekać grzebania w ziemi na balkonie :D Będą kwiatki (jakie mi w oko i ręce wpadną), zioła, pomidorki koktailowe i sałata :) W ubiegłym roku ładnie w płytkim koszyku wyrosła rukiew wodna, powtórzę ją w tym roku i dodatkowo posieję roszponkę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj uwielbiam swoje warzywka :) w tym roku na pewno będzie sałata ale w donicach. Nie mam zbyt dobrej ziemi i nie bardzo chce mi jedzonko rosnąć.
      Trzymam kciuki za roszponkę ;)

      Usuń
  6. Na ostatnim zdjęciu zarąbisty parasol :D Też bym taki chciała a tak poważnie,to też bym chciała już urządzać swój taras. Dziś się zastanawiałam czy już nie kupić bratków ;P Takie ładne widziałam i to po złotówce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy do zwykłego parasoli dopiąć lampki :) takie okrągłe sa dostępne w ikea :)

      Usuń
  7. Ja tez juz jestem myślami na zewnątrz domu. Juz bym cos układała i aranżowała, ale boje sie jednak ze pogoda jeszcze sie nie ustabilizowała. Ale nie zasypuje gruszek w popiele, zakupiłam wygodna sofę na tarasik :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest dobry czarna zakupy, jeszcze wszystko jest i to nie przebrane :)

      Usuń
  8. uwielbiam inspiracje ikea na to co na zewnątrz :)
    jutro jadę do mojej to podejrze wszystko na żywo :)
    marzy mi się balkon w kwadracie bo na mojej kiszce niewiele mogę zrobić, niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jak zazdroszczę zwiedzania ikea:) widziałam już fotki na insta, cudowne !!! Sama bym usiadła w takim konciku :)

      Usuń
  9. inspirujesz, inspirujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już nie mogę się doczekać wiosennego przesiadywania na balkonie ;) Jako że mam wspaniały widok na ogodek, to jedno z moich ulubionych miejsc na relaks ;) Co do inspiracji, to bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)