poniedziałek, 29 listopada 2010

1



Jak u was z przygotowaniami ?? Już tylko 3 niedziele!!! Pierwsza świeczka u mnie zapłonęła. Zaczyna się odliczanie do świąt, czas myśleć o kolacji i oczywiście o upominkach dla najbliższych. Ja już prawie wszystkie prezenty mam.
Dekoracje w domu powoli zaczynam, lecz nic konkretnego za bardzo nie mam. Jakoś w tym roku czas za szybko przeleciał. Zapowiadam tylko że w tym roku będzie trochę inaczej, nie za czerwono ale myślę że nadal nastrojowo!!!

Miłego tygodnia
W.

5 komentarzy:

  1. Ojej! A gdzie ja i moje przygotowania? Nawet nie pomyślałam jeszcze nad prezentami:( Bardzo ładny stroik...pięknie u Ciebie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie powolutku.Pierwsze prezenty kupione,ale jest jeszcze troche rzeczy do ogarniecia..Śliczny stroik, taki prosty,pozdrawiam najcieplej!

    OdpowiedzUsuń
  3. I u mnie pierwsza swieca zaplonela.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Już tylko trzy świece,to szczególny czas dla wszystkich.Zyczę Ci radosnego oczekiwania i wielu prezentów:)
    Pozdrawiam ze śnieznego Łagowa:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dekoracja. Jestem pewna że reszta bedzie równie urokliwa.
    Pozdrawiam
    Alina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)