sobota, 12 marca 2011

Coś z niczego i trochę ogrodu!!









Witam was serdecznie i słonecznie!!!

Dziś u mnie piękna pogoda!! Pozwoliłam sobie na lekkie porządki w ogrodzie oraz zdjęcia wiosny!!
Kwiaty cebulkowe zaczynają już wypuszczać listki, w sklepach pojawiły się bratki. Nie mogłam się zdecydować tylko na białe więc wybrałam też fioletowe.

Od dłuższego czasu chodziła za mną wymiana wieszaka w przedpokoju!! Tak to jest że nudzą nam się pewne rzeczy. Jakiś czas temu znalazłam super wieszak w katalogu House Doctor. Niestety nie stać mnie na taki wydatek.http://ipaper.ipapercms.dk/HouseDoctor/Everyday2011/ Pogłówkowałam trochę i zrobiłam sama( no może nie sama bo 90 % zrobił P. ja tylko olejowałam deseczkę.



Do wykonania jest potrzebna deseczka, uchwyty do mebli, olej(może być lakier lub wosk), wiertarka, zaczepy do powieszenia i ogromna ilość cierpliwości w naszym przypadku.
Jak dla mnie rezultat jest super. Pozostało jeszcze zrobić szafeczkę na buty. Tylko nie wiem w jakim kolorze?? Myślałam o farbie do tablic lub o olejowaniu.



Czekam na wasze opinie. Szafką na buty ma być stara szafeczka oczywiście z drewna.

Pozdrawiam i czekam na wasze podpowiedzi.

W.

3 komentarze:

  1. szczerze mówiąc, twoja tzw. aranżacja nie powala - może ta wiejąca pustką ściana i niechlujnie powieszone kurtki... Dobre zdjęcie to 90% sukcesu.

    OdpowiedzUsuń
  2. snygga blomlådor.. :) skönt med våååår

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)