niedziela, 25 października 2009

Czsopisma♥ i inne zdjęcia♥


Gazetki to moja miłość od lat. A mieszkaniowe to już nie pamiętam od kiedy. Bardzo polecam Mój Piękny dom. Ostatni numer jest bardzo ładny a w następnym będą już święta.

Zdjęcia są trochę przemieszane ponieważ oglądałam Mój piękny dom i dobre wnętrze. We wnętrzu poniżej jest świetny pomysł do dużego salony czyli stolik kawowy zrobiony ze starych drzwi.



A oto czajniczki elektryczne są bardzo drogie ale zarazem ładne. Uwaga powracają ceramiczne czajniki :) takie jak były kiedyś :)

I zdjęcia z mojego domu. Serduszko w okienku trochę świątecznie a trochę jesiennie.

Lektura. Trochę gazetek i książka przy kubku herbaty. Co prawda marzeniem moim są kubki green gate Chloe off white lecz niestety cena 39 za jeden kubek nie jest na moją kieszeń. Na razie są kubki made in ikea :)

Kącik kuchenny.

Okienko w sypialni.

Łóżko świeżo pościelone. Niestety ktoś po nim chodził i zrobił dziurki w narzucie.

A OTO WINOWAJCA DZIUREK i pomocnik w jednym Bardzo z kotem się lubimy. W nocy do mnie biegnie i przynosi mi moje hafty bo lubi jak robię w domku takie rzeczy. Czasem się bijemy ona trochę pokrzyczy ale zawsze szybciutko się godzimy :) Póki nie mam dzieci to to jest moja córeczka. Mało podobna wiem ale brałam co dawali ;)


Ostatnio lubuje się w różach i uwielbiam motyw z różami z ikei niestety już niedostępny a bardzo duża szkoda. Więc ze względu na brak obrusu prezentuję na stole poszewkę na kołdrę.

Oczywiście ciasto które piekę bardzo często na osłodę mojemu misiowi :) ♥

Życzę miłego tygodnia.
Pozdrawiam ♥ PUSS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)