niedziela, 4 października 2009

Parę zdjęć

♥Witam w moim domku :)


Wianek wykonałam samodzielnie a napis wyhaftowałam srebrną muliną

Ponieważ jest sezon na grzyby a ja niestety na grzybach się nie znam to je kupiłam część zrobiłam na obiadek a drugą część suszę.

Okienko w sypialni. Od jakiegoś czasu mam drzewko oliwne niestety zaczyna mi schnąć więc cały czas szukam na nie miejsce. Teraz jest na oknie w sypialni. Oraz wrzos bo to teraz pora :)


Oraz kwiatek. Zaczynam go piąć na druciku, a że drucik pusty u góry to kryształek jest :)

♥Dzień Chłopaka

3 komentarze:

  1. ładny hafcik :) i wogóle ładnie :) a ja też na grzybach się nie znam :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tu u Pani, tak jak bardzo lubię, już dodałam do ulubionych miejsc odwiedzin, pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy u mnie ładnie może i tak ja zawsze chcę coś zmnienić. Oglądając wasze blogi wpadam w zachwyt. Pozytywne jest to ze dostaje mobilizacji na robienie u siebie.
    Rozróżniam jeden rodzaj grzyba MUCHOMOR i nic więcej♥
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)