poniedziałek, 25 listopada 2013

AAAAAAAaaaaaaa......

jestem w tyle, w niedziele pierwszy a tu w domu nic nie zrobione!!!!

Cały tydzień mam do nadrobienia, najważniejszy wieniec adwentowy jeszcze nie wiem jaki, a jak co roku robię dwa. 
Szukam inspiracji i daję i wam inspiracje, może też jesteście tak jak ja dalekooooooo w tyle....

 Pinterest

Pinterest

Pinterest 
 
Pinterest
 
Pinterest
 
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest
Pinterest
 Cały czas gryzę się z kolorystyką.
 Rok temu było biało czarno i czuliśmy się w tym super,
 jednak nie wytrzymałam i dorzuciłam akcenty czerwieni.
 W tym roku jeszcze nie wiem jak wyjdzie, na pewno będzie dużo igliwia :)

A jak u was przygotowania???

Buziaki
W.

 PS. Po pracy lecę nadrabiać zaległości !!!!

18 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na świece adwentowe. Najbardziej podoba mi się druga od góry i świeca z odznaczaniem dni. U mnie przygotowania na razie tylko w myślach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w myślach są najważniejsze!! Trzeba wszystko dokładnie przemyśleć :)

      Usuń
  2. Ciekawe propozycje, takie delikatne , nieprzesadzone.
    W tamtym roku królowała czerwień, szyte ozdoby w tym kapie srebrem. Stroik mam tylko muszę jeszcze pomyśleć o cyferkach, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jeszcze daleko w tyle, ale kilka drobiazgów w świątecznych akcentach już mam:) świecznik adwentowy jest, teraz czas na kalendarz:)
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w tym roku nie ma kalendarza pierwszy raz od wielu lat :)
      Będą dzieci bedzie kalendarz.
      U nas zaczynam powili dekoracje, poszczególne akcenty będą na razie wszystko z piwnicy przywędrowało, trzeba zobaczyć do mamy a później co trzeba dorobić albo dokupić.

      Usuń
  4. Ja również szukam inspiracji ;)) mam koło siebie sklep ogrodniczy, w którym Pani robią takie cudowne wieńce adwentowe, że ja chyba nie mam szans stworzenia czegoś lepszego ;)

    http://bloggroszkowej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pałamy miłością do skromnych dekoracji, ale zobaczymy na czym się skończy ;)

      Usuń
  5. Ja jest dalej w tyle niż Ty, najgorsze jest to, że nie mam pomysłu na dekoracje adwentowe tylko od razu na same święta. Będą złote! Tak mnie naszło...
    pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj złote jak u mojej mamy :) Musimy się wszystkie zabrać za robotę ;)

      Usuń
  6. Piękne inspiracje wyszperałaś, ja też jeszcze w tyle z adwentowymi ozdobami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też już usilnie myślę nad wieńcem adwentowym, dzięki za inspiracje :)
    ja jak zwykle sklęce z tego co pod ręką :)
    Dziękuję za instagram!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie czekam na inspirację ;)
      A co wyjdzie zobaczymy :)

      Usuń
  8. Fajne pomysły! Jednak czerwony akcencik jest niezbędny:-)
    Pozdrawiam,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie kolory bardzo mnie męczą, jednak w święta kropeczka czerwieni musi być chociaż akcencik ;)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)