środa, 6 listopada 2013

 Cześć !!

Coraz ciemniej za oknami, rozświetlam się jak mogę.

Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam różnego rodzaju lampi i światełka.

W sklepach zaczynają pojawiać się ozdoby świąteczne, a wśród nich lampki choinkowe, które kocham i są ze mną przez cały rok.

Chciałam wam pokazać różne inspiracje na wykorzystanie ich.

 Inspiracje pochodzą z internetu i z mojego mieszkania :)






Super pomysł na kartki świąteczne. Czy ktoś jeszcze je wysyła??
 



Trochę  w świątecznym klimacie ale za to jak pięknie.
 


I mała inspiracja na żarówki ;)
 
 

Czy wy też używacie światełka cały rok?? 
Teraz jest ten czas kiedy jest ich duży wybór .


Buziaki
W.

12 komentarzy:

  1. Ahh jak pięknie jak ja lubię światełka we wnętrzach :) szkoda tylko że mój Małżonek akceptuje je tylko w okresie świątecznym :/ a te cotton balls chodzą za mną chyba w końcu je sobie sprawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słuchaj męża!! ;) Gdybym ja słuchała swojego to bym w kawalerce z telewizorem i materacem mieszkała ;)
      Cotton balls są śliczne ale jest dużo innych ładnych :)

      Usuń
  2. Do mnie wczoraj dotarła przesyłka z Cotton Ball Lights więc inspiracje bardzo mi się przydadzą

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie:-) ja tez mam slabosc Co wszelkich swiatelek:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie przez caly rok!Swieczki,lampki wszystko jedno,byle bylo przytulnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wysyłam kartki świąteczne:)) A rozświetlanie uwielbiam jak Ty, czego dowodem są wczorajsze zakupy... Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się wysyłać a najlepsze sa te robione własnoręcznie ;)

      Usuń
  6. Ja uwielbiam światełka, lampeczki- zwłaszcza te choinkowe.
    U mnie świecą cały rok.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, szkoda, że już po świętach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)