środa, 20 listopada 2013

Ho ho ho.....

:)

Już za 11 dni adwent!!!!
Szykujecie się??? 

Ponieważ ostatnio pisałam o szykowaniu świeczek, chciałam was troszkę zainspirować fajnymi pomysłami :)

Dziś nieoczywiste i ciekawe pomysły na "wieniec" adwentowy.

Dwa poniższe zdjęcia  pokazują że wystarczy deska lub ceramiczny kafelek na stworzenie ciekawej dekoracji :)






Cudowny,romantyczny i delikatny wianek....


Torebki z napisem z każdą niedzielą pojawia się napis NOEL .


Piękna latarnia ... cztery świece, szyszki i mamy adwent :)
 

Kiedy mamy mało miejsca możemy wykorzystać jedną świece z podziałką na dni lub tygodnie :)



Prosiaczek był słodki :)


Metalowe puszki też są super pomysłem.
 

Ekologicznie.



I ukochane koniki z Dalarna.


Wydaje mi się że powyższe propozycje są ciekawe i jak dla mnie nietypowe :)

Mam więcej inspiracji, zasypie was nimi z czasem :)

Zapomniałam dodać że inspiracje pochodzą z Pinterest :)

Buziaczki
W.

17 komentarzy:

  1. Podoba mi się pomysł z wykorzystaniem napisu NOEL zamiast numerków, ciekawe i do zrobienia nie tylko w postaci toreb :-) U mnie jednak będą w tym roku numerki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnym pomysłem może też być napis xmas :)

      Usuń
  2. My właśnie w niedzielę w szkole florystycznej będziemy wykonywać coś na adwent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie:-) lubie proste dekoracje :-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) im prościej tym lepiej :) Czekam na Twoje piękne dekoracje :)

      Usuń
  4. W tamtym roku miałam u siebie świece z podzialką na dni :)
    Bardzo fajna rzecz i ciekawa, gdyz pierwszy raz sie wówczas z nią spotkałam, dodatkowo miałam rownież na stole tradycyjny wieniec adwentowy ze świerku z czerwonymi świecami :)
    W tym roku planuję cos innego, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo, pełno pomysłów w głowie a później i tak co innego robię :)

      Usuń
  5. Super! Najbardziej podoba mi się pomysł ze świacą z podziałką na dni lub tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dekoracje! :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,

    o tak czas odliczania rozpoczęty.
    P.S. masz cudowne Koty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koty serdecznie dziękują za komplement :)

      Odliczajmy razem do świąt :)

      Usuń
  8. Te niedźwiadki na pierwszym zdjęciu są przesłodkie :) Można wiedzieć, gdzie je kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupiłam. Zdjęcia to inspiracje z internetu:)

      Usuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)