wtorek, 12 listopada 2013

Cześć.....

Oj ciężko u mnie z czasem. 
W domu zaległości, na blogu zaległości i w plotkach zaległości.
Trzeba nadrobić jakoś to wszystko.
 
Jakiś czas temu ( na wiosnę ;) ) kopiłam kopułkę ?? klosik?? 
Nie wiem jak to nazwać.  

Szukam inspiracji co wkomponować ładnie w jej środek.

Pomyślałam że podzielę się z wami inspiracjami.

 Ja jeszcze nie zdecydowałam się na konkretną, szukam wciąż czegoś innego.

Choć w chwili obecnej w środku są kuleczki ceramiczne ;) 

A taką kupeczkę Z chętnie ... ;)









Buziaki
W.

10 komentarzy:

  1. Fajne jest to ze mozesz nieustannie zmieniac dekoracje! Teraz to pewnie wsadzisz pod klosik cos swiatecznego? Wszystkie inspiracje barzdo mi sie podobaja:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klosze sa fajnym sposobem na wyeksponowanie ciekawych duperelek :)

      Usuń
  2. ja również cierpię na wieczny brak czasu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To straszne, tyle zajęć a jedno życie. Musimy sie lepiej zorganizować :)

      Usuń
  3. Wszystkie inspiracje fajne:-)
    Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Klosiki są ostatnio bardzo popularne, niestety nadal nie takie tanie... Kupując dla mnie ostatnio, mój portfel zrobił westchnienie, ale raz na jakiś czas można sobie zaszaleć... ;)

    Ostatnie zdjęcie mnie zauroczyło... Przepiękna ważka!
    Ojjjj... Ja jestem bardzo akurat posunięta w tematach owadów...hihi!
    Serdeczności.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam za 40 zł :) w Tk maxx warto tam szukać ciekawych drobiazgów:)
      Buziaki i pozdrów portfel :)

      Usuń
  5. Wszystkie są bardzo ładne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy, zwłaszcza półka na książki i lampka nocna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawienie komentarza :)